پیر شدم افرودت
 
پریشانی های یک دیوانه ی عصیانگر
***ای کاش من نیز خواب بودم حتی به قیمت دیدن کابوس***
 
 

یادم اومد اخرین باری که خواب دیدم فرشته ی مرگ بود که در ستیز با افرودت الهه عشق رنگ از رخ برده بود اخ که این خوابی بیش نبود که اگر بود این چنین چین و چروک قبر برگونه جوانم نمینشست کجایند خدایانی که زمانی به پاس زیبایی اندیشه ام هزار قو قربانیشان کردم کجایند؟

                



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت4:11---27 شهريور 1394
بهترین آپلود سنتر برای کسب درآمد

فایل های خودرا آپلود کنید و به ازای هر دانلود درآمد کسب کنید
براحتی از طریق اشتراک گذاری فایل ها به کسب درآمد بپردازید

روش های کسب درآمد:

• کسب درآمد به ازای دانلود فایل
• کسب درآمد به ازای فروش اکانت
• دریافت ۱۰ درصد از درآمد هر زیرمجموعه بصورت مادام العمر
• کسب درآمد از اشتراک گزاری فایل ها

آپلود بوی محلی امن برای نگهداری و اشتراک گذاری فایل های شماست. در آپلود بوی میتوانید فایل های خود را آپلود کرده به ازای هر دانلود آن توسط بازدیدکنندگان خود درآمد کسب کنید

روش کار چگونه است ؟؟
1. اقدام به آپلود فایل نمایید
2. اگر وبسایت دارید باید فایلهای سایت خود را که کاربران شما اقدام به دانلود می کنند آپلود کنید
3. اگر وبسایت ندارید باید فایلهایی را آپلود نمایید که جذاب باشند و بتوانید آنها را در شبکه های اجتماعی و یا سایتهاو انجمن ها عمومی به اشتراک بگذارید همینطور می توانید در نرم افزارهای شبکه اجتماعی فایل خود را به اشتراک بگذارید
4. پس از آپلود فایل لینک فایل را از سایت آپلودبوی دریافت کنید و در سایت خود یا در شبکه اجتماعی یا هر سایت پربازدید دیگر با توضیحات کامل قرار دهید
5. از این پس هر کسی که فایل شما را از سایت آپلودبوی بصورت کامل دانلود نماید مبلغی به ازای هر دانلود به حساب شما در سایت اضافه میشود اکنون شما به درآمد رسیده اید و باید سعی کنید فایلهای بیشتر و پربازدیدتری را آپلود نمایید

این سایت در حال حاضر ۱۰۰ گیگابایت به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از این فضا برای آپلود کردن فایل ها ، در اختیار گذاشتن لینک آنها جهت دانلود و کسب درآمد اینترنتی بپردازید این سایت به مدیران عزیز سایت ها و وبلاگهای پر بازدید توصیه می شود.

http://uploadboy.com/free621104.html


امیر عباس
ساعت22:45---24 شهريور 1389
سلام واقعا عالیه بخصوص اشعارت در مورد کورش بزرگ وممنون از اینکه به وب من سر زدی بازم بیا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 24 مرداد 1389برچسب:, :: 10:20 :: توسط : دیوانه ی عصیانگر

درباره وبلاگ
عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم هذیان می گویم به تاوان استدلال های پوسیده پدرانم و قربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم .
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 68050
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1


"عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم.هذیات می گویم به تاوان استدلال های پوسیده ی پدرانم وقربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم."
 
 
 
Parvin Moghri

Create Your Badge